Utgång!

ÄNTLIGEN! trodde jag skulle få spader... Hatar att bara sitta hemma och dega när man har lov, i och för sig kunde jag dra till Vaxmora och träffa folk där, men orkar inte. Så nu har jag bestämt mig, jag ska träffa Kaj. Skulle träffa Anna, Emelie och Jesper först men orkar inte åka till Rosersberg, så det sket sig också. Haha, jaja. Ska fixa mig i ordning lite snabbt så jag inte ser ut som ett vrak, och sen ska jag ta och dra ut och kommer inte hem förens vid halv 12..
Träffade ju Anki också som sagt, vi gick runt lite i centrum, tog det lugnt, gick hem och lagade mat och sen så gick vi och kollade på Roterbros träning. Så såg Anton där också, haha. Shit vad man träffar folk man känner överallt.. Men nej, nu ska jag dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0