Månadslista

Dag 1 - Om dig själv
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 – Fyra bra saker om dig.
Dag 4 – Fyra dåliga saker om dig
Dag 5 - Detta ångrar jag
Dag 6 - En superkraft du skulle vilja ha.
Dag 7 - Om du är en stark person eller en svag person.
Dag 8 - Det här saknar jag
Dag 9 - Din religion
Dag 10 - Din passion i livet
Dag 11 - Något du hatar i världen
Dag 12 - Det här upprör mig
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - Mina rädslor
Dag 15 - Det här får mig att må bättre
Dag 16 - Vad gjorde du för första gången i år
Dag 17 - Dina framtidsplaner
Dag 18 - Din klass och vilken roll du har
Dag 19 - Något du ser fram emot
Dag 20 - Vart du är född, uppväxt tills där du är nu
Dag 21 - Vad är kärlek
Dag 22 - Den plats du älskar att vara på
Dag 23 - Ditt favorit minne
Dag 24 - Din drömkille
Dag 25 - Svårfångad eller lättfångad
Dag 26 - Dina ambitioner
Dag 27 - Vad betyder musik för dig
Dag 28 - Ett sista ögonblick
Dag 29 - Spelar du någon sport, vilken och hur ligger ni till i serien
Dag 30 - Om du fick presentera en av dina vänner för en kille vem hade det varit och varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0