10 saker ni inte visste om mig

1. Jag faller väldigt lätt för killar
2. Killar från chile är bland det finaste som finns
3. Jag är en bra lyssnare
4. De allra flesta kommer till mig när dom vill ha råd eller tröst
5. Jag tror bokstavligen på karma
6. Spelar ingen roll vad det gäller killar, jag hatar att bestämma saker
7. Står verkligen inte ut med killar som kladdar för mycket, det äcklar mig
8. Spelar ingen roll hur nära personen står mig, sårar personen mig så kommer jag vara arg ett bra tag
9. Jag har svårt att förlåta folk, även fast det har gått flera år
10. Jag älskar att få ett helt random sms/samtal/facebook meddelande där det står att någon saknar mig eller tycker om mig. Det gör bokstavligen min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0