frågor om killar

Utsidan
1. Ska han ha långt eller kort hår? Mitt emellan
2. Fixa frillan? Absolut
3. Klä sig snyggt? Klart han ska! Men hemmakläder går bra när vi är hemma.
4. Snobb, punkare eller hiphopare? Inte riktigt snobb, men något mitt emellan kanske?
5. Lång eller kort? Lång ♥
6. Ögonfärg? Helst gröna
7. Hårfärg? Brunetter
8. Ska han ha muskler? Ja, det är sexigast så ;)
9. Ha någon piercing? Ja tack!
10. Vad kollar du på först ex. ögon, hår osv? Klädstilen, ögonen, musklerna, håret och leendet

Insidan
1. Ska han vara blyg eller social? Social, men inte översocial
2. Ska han vara romantisk? Det hade int suttit fel
3. Ska han vara lätt att prata med? Såklart han ska, annars blir det svårt.
4. Ska han vara rolig? Ja, man vill väl inte ha en tråkmåns
5. Ska han vara omtänksam? Självklart!
6. Kontrollfreak? Nej!
7. Ska han bestämma allt? Nej, det ska vara lika
8. Ska han beskydda dig? Det är gulligt att ha en kille som beskyddar än, men det får inte bli för mycket
9. Ska han kunna lyssna bra? Det måste han kunna
10. Ska han lita på dig? Det är en självklarhet?

Övrigt
1. Hur stor får åldersskillnaden vara? Åldern är bara en siffra, men det finns såklart gränser
2. Pluggis eller inte? mittemellan, ingen nörd men inte heller en slask om struntar i allt
3. Spelnörd? Bryr mig inte, är van med båda
4. Röka eller snusa? Röka isåfall! Fy fan för att snusa, bläääh! 
5 .Ska han festa mycket? Han får, bara han kommer hem och ger mig det jag är värd

6. Ska han bry sig om vad sina vänner tycker? Ja till en viss gräns.. beror helt på

7. Vilket land ska han komma ifrån? Helst Chile, Finland eller Sverige
8. Vad är viktigast, utseendet eller personligheten?Både och. Men personligheten är det som alltid avgör i slutändan. 
9. Skulle du kunna bli tillsammans med någon som varit player? En gång player, alltid player säger jag bara.
10. Skulle du kunna bli tillsammans med din kompis ex/gamla strul? Inte i första taget, men när allt kommer omkring kan man inte förhindra ens känslor. Men skulle iaf inte hålla på med personen på ett bra tag efter de har hållt på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0