Gråt inte över spilld mjölk

Jo, just nu tänker jag faktiskt göra det!
För att vi har ingen frukost imorgon... Jag kommer dö!
Slutar ju för i tusan klockan 5 imorgon, åååh orkar inte.
Jaja, får försöka att överleva dagen. Börjar halv 11 däremot, as skönt! två timmars matte bara rök, men har ändå en timme matte.. Jaja, värt.
Hade matte prov i tre timmar idag, det gick väl helt okej, eller jag vet inte. Sedan hade man ledarutbildning en timme efter skolan och därefter en timmes innebandy.. så kom hem för en timme sedan, speedad tjej? Nej, trött tjej faktiskt.
Känner att jag har tappat stinget på vad jag ska blogga om, bara "ordbajsar" hela tiden.. Nä, nu ska jag måla om naglarna... Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0