Knaaaas

Igår mötte jag upp Fanny i sollentuna för att köpa lite dricka, det gick på fem röda och sedan stack vi iväg till vaxmora för att möta upp mathilda och sofie hemma hos mathilda. Vi var där ett tag tills vi mötte upp Philip, jonte och marcus. Sen drog vi ut och kvällen blev knas, men samtidigt helt okej. Hörde att festen hemma hos Fronke inte gick så bra när morföräldrarna kom hem, haha. Det var lika bra att vi inte drog dit. Sov hur som helst hos Fanny och åkte hem vid 12 tiden. Duschade när jag kom hem och gjorde mig i ordning igen, ville känna mig fräsch. Ska ta och fortsätta med mitt pluggande nu, och sen ska jag ut och tvätta moppen och ställa av den för att det är ju vinter snart... FML. Idag är det den 22 Oktober vilket innebär att det är 19 dagar kvar tills jag blir 16. Jaja, hare!
Min bebis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0