Mind-five

Sådärja! Nu är jag äntligen klar med typ allting? Eller förutom kemin, men den ska vara inne på tisdag så det är ingen bråska. Började klockan 8:20 och slutade 10:10, as skönt! Rudbeck hade engagerat en halloween(?) grej i skolan, as roligt med "monster" i skolan som dansar till dunk dunk musik, loooove it.
En dag på rudbeck är kärlek.. hehe
Ikväll ska jag dammsuga och sova, woop woop
Imorgon ska jag
  • Skura min och min brors toalett
  • Kratta bakgården
  • köpa läsk
  • dra på fest
Men nu ska jag sluta, ha det bäst på din kryssning älskade Cecilia och förlåt för jag inte hann träffa dig idag, vi gottgör det när du kommer hem. Loooove you♥
vackra människa, du är värd guld♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0