Tråkigggtt

Kom hem från Maria vid typ 9 för hon var tvungen att ta bussen då. Har typ ingenting att göra, orkar inte fixa mig, behöver inte fixa mig heller. Har en bra dag hehehe. Kanske blir så att jag fixar mig ändå, min buss går inte förrän om en timme.. Men vem fan bryr sig!?!?!? Suck haha! Har bara spanska och idrott idag men det suger ändå för jag har teori på idrotten och läxor på spanskan som jag inte har gjort.. Oups. Suger i skolan. Gör verkligen det. Bläää. Har två feta grejer till imorgon också och det måste jag verkligen göra, har inte ens börjat. Jag är sämst. Talk to you later! :))))

Från donken-cupen hahahah... Mediterar på rummet, standard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0