Har klippt håret :'(

Kom hem ifrån Monica vid typ 2. Var ju så jävla trött så jag däckade i hennes säng lite innan 12 kanske, det gjorde hon också och sen så vaknade jag vid halv 2 och kom på att jag kanske borde åka hem haha. Shit jag är så trött att jag håller på att dö, ingen ska få väcka mig imorgon bitti!! En grej till som jag måste berätta innan jag går och lägger mig också.. Impulsklippte mig typ i Kista idag och mitt hår är verkligen kort. Alltså kortkort. Jättekort. Det är typ hemst, ville bara gråta, men aja, det växer ju ganska snabbt. Får väl gå med uppsatt hår i några månader.. Haha nejdå, ska inte överdriva så mycket nu. Godnatt

Mitt mongo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0