I don't care if the whole club is dead, cause' the party is in my head

Nu är jag äntligen hemma! har haft fullt upp idag. Först i morse så träffade jag Anton, har inte träffat honom på ett år tror jag. Så det var mysigt att återuppta kontakten. Vid halv två stack jag i väg på match med bästa laget Sollentuna IBK. Vi mötte Älta och vann med 10-1. Fy fan vad skönt när det var första matchen i serien också! När jag hade gjort mig i ordning efter matchen (duscha, byta om, fixa sminket osv osv) så stack jag mamma och min bror iväg till min mammas kompisar som nyligen har fått ett barn, underbart! så vi åt middag där frams tills nu. Imorgon börjar jag 10:25 shit vad skönt, så ska nog försöka gå upp lite tidigare och plugga svenska. Så jag hinner med att skriva klart mitt referat som ska vara inne på onsdag. Ska gå och lägga mig nu faktiskt så jag orkar gå upp imorgon. Godnatt gott folk!
Alla är inte med från laget, men jag har nummer fem om ni inte ser mig direkt.
(Bild från matchen idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0