Klassresa

Vaknade nyss, ska käka frukost, packa och så innan jag åker. Ska till Barnens ö med klassen, kommer hem vid typ 6 imorgon kväll men då ska jag vidare direkt så jag kommer nog inte skriva någonting förrän på fredag kväll. Ska bli så skönt att inte ha lektioner och sånt i 2 dagar haha, bästa! Fast jag är lite misslyckad för jag har fortfarande inte ens nästan börjat packa än, packar alltid i sista minuten.. Aja, det funkar ju ändå. Ha det så bra, kanske hinner skriva något inlägg till sen men får se :) Puss

Liten, älskade de där kycklingarna haha :) Hemma hos Julia! Saknar den där hårfärgen såå mycket, äckelhår som blir mörkare för varje år hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0