Losing you is like somebody just turned all the lights off

Har inte orkat bloggat de senaste dagarna. Har gjort massa annat. I fredags var jag på "tjejmiddag" med anna emelie och veronica. sen kom martin, nicklas och marcus. Senare mot kvällen drog vi till norrviken och träffade johannes och hans g.f och så filip såklart. Kom hem till anna vid 1 kanske och somnade vid två. Sedan skulle man upp halv nio på söndag morgon för att spela match. Vi mötte balrog och vann med 4-2, feeeezt! Två vinster av två spelade. Idag är det måndag då. Den sög enda fram tills Cecilia kom och gjorde min dag igen, tack älskling.♥ Så vi har pluggat lite matte, snackat och tonat hennes hår. Men hon drog nyss och det sög ju, men tror jag ska träffa henne imorgon igen. Men nu ska jag plugga matte så jag inte ligger efter och sen så ska jag göra lite annat som ni inte behöver veta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0