Make me your radio, turn me up when you feel low

Slutade fyra med idrott, hade konditionstest.. Fick ganska bra av en skala från mycket dåligt, dålig, ganska bra, bra och mycket bra. Så är medelmåttig i alla fall. Men min kondition ligger inte på topp längre för jag har varit sjuk så länge och så har jag inte kunnat träna riktigt ordentligt. Men nu ska jag börja ta träningen mer seriöst igen. På den feta håltimmen idag så spelade jag bowling med delar av min klass och min parallellklass, så vi var runt femton pers som var nere i hallen, men endast jag, andré, alex, leo, chrille, sebbe och gustav spelade. hahah, ensam tjej. Tog en bild på hur starkt jag startade, bild kommer nedan. Men nu ska jag ta och börja på min insändare, i och för sig ska den inte vara inne förens torsdag. Men vill bli av med den.. Imorgon ska jag träffa Andreas från min klass, får se vad vi ska göra. Senare mot kvällen så blir det feeeeezt!
Det är ju lördag då förfan, awesome.

Ny låt i mitt hjärta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0