Måndag - helvetesdagen

Fyfan vilken dag, är trött som satan! Var i skolan från halv 9 till typ 4, stannade kvar på ws och gjorde klart matten iaf så jag lyckades iaf med någonting. Pluggade lite psykologi också, kul att jag har prov på 50 sidor på onsdag och jag har bara läst igenom allt en gång.. Aja, sen kom jag hem, åt middag, bytte om och drog på träning. Kom precis hem från träningen och den gick faktiskt rätt bra med min käre rygg för en gångs skull, blev lite lycklig :) Men nu ska jag duscha och sen ska jag göra en hallonsmootie (Y) Byebye♥

Hårfärgen :''''(
Åh kan inte bestämma mig om jag vill ha brunt eller blondt!

Kommentarer
Postat av: maria jaooooo

du ska ha brunt !

2011-09-19 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0