Två prov avklarade, ett kvar nu

hade nyss 2 timmars matteprov, herre vad vissa saker var svåra. Hade prov på 79 jäkla sidor, amazing hur mycket man kan hinna på tre veckor egentligen. Läser ju matte i dubbelfart, inte så mysigt. Menmen, jag överlever. Imorse hade vi orientering ute i vaxmora, herre vad det var svårt att hitta vissa kontroller. Kom hem för max en halvtimme sedan, skulle egentligen slutat halv 1 men nej, vi ska ha matte prov istället. Jaja, slutar halv ett imorgon istället för att jag inte har någon kemi, har provet på fredag istället. Orkar inte plugga, shit vad jag är lat känner jag. Men är så fruktansvärt trött efter skolan. Match ikväll, så det blir att tagga till det istället.
Andreas och André (i bakgrunden), under matteprovet i Aulan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0