I want to be remembered as the girl who always brightened up your day, even though I had a hard time to brighten up my own

Vad är man egentligen utan kärlek? Jag har börjat tänka om nu på sistonde, vad i helvete lever vi för om det inte är för att hitta den "rätta". Frågan är ens, finns det någon som är den "rätta" för alla där ute, eller är det bara en person som man nöjer sig med och kallar den personen för den rätta? Utan kärlek känner man sig så fruktansvärt tom, och när man har förlorat en kärlek nyligen så känner man sig också tom. Men när man aldrig har haft någon, känner man inte sig tom då med.. Eller? De har ju inget att relatera till egentligen. Jag tror inte jag är den enda som har tänkt på det här sättet.. Men vi lever ju inte direkt för ett jobb, för skolan? möjligtvis för familjen och ens vänner. Men det man hela tiden eftersträvar är någon att älska, någon att dela sitt liv med. En själsfrände. Jag väntar bara på att någon ska fylla upp det där tomma hålet inom mig igen, jag väntar på att någon gör mig lika lycklig som tidigare, nej lyckligare än det. Men var finns den där "rätta", på andra sidan jorden? har jag träffat honom redan? hur gammal är han? Jag vet inte.. Hur lång tid kommer det dröja innan jag träffar honom? Alla dessa obesvarade frågor. Frågorna som inte har någon lösning förens om flera år. Tänk om de aldrig blir någon lösning.
Jag väntar på ditt samtal, vem du nu än är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0